Geen internetverbinding met FttB Glasvezel

Opgelost
Opgelost
Na 2 uur en 45 minuten

Rollback is uitgevoerd. De lijnen komen weer op na na herstart van de router. Mocht je nog steeds geen verbinding hebben dan kun je ons bellen op 0880278500

Herstellende
Na 1 uur en 49 minuten

De leverancier is om 12:15 gestart met de rollback (terugdraaien) van het onderhoud. Naar verwachtingen zullen de verbindingen tussen 12:15 en 12:45 niet beschikbaar zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

Geïdentificeerd
Na 53 minuten

Onze leverancier is in samenwerking met enkele partners de lokale situaties aan het troubleshooten om zo duidelijkheid te krijgen over de hoofdoorzaak. Wij hopen u spoedig van nieuwe informatie te kunnen voorzien.

Geïdentificeerd
Na 46 seconden

We hebben het probleem bevestigd en wordt door de leverancier gewerkt aan een oplossing.

In onderzoek

Er zijn verschillende meldingen binnenkomen dat er geen internetverbinding is.

Begon om:

Betrokken onderdelen
  • Verbindingen
    • Glasvezel FttB